Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Najlepsze ćwiczenia na wzmocnienie kręgosłupa

Ból kręgosłupa to przypadłość, z którą zmaga się wiele osób. Siedzący tryb życia oraz niedobór aktywności fizycznej sprawiają, że niemal każdy doświadczył dyskomfortu w jednym z odcinków kręgosłupa. Według badań z nawracającym bólem zmaga się nawet 70% ludności z krajów wysokorozwiniętych. Dobra wiadomość jest jednak taka, że z bólem można skutecznie walczyć i zapobiegać jego pojawieniu się, wykonując ćwiczenia na wzmocnienie kręgosłupa.

Połącz trening EMS i ćwiczenia na wzmocnienie kręgosłupa

Regularne wykonywanie ćwiczeń, które przywołamy poniżej, może być wyzwaniem, szczególnie jeśli nie lubisz aktywności fizycznej i nie chcesz długo czekać na efekty. W takiej sytuacji idealne rozwiązanie stanowi trening EMS, w którego program wpisane są ćwiczenia na wzmocnienie kręgosłupa. Możesz zrealizować go w studiu BodyTec20+, w jednym z sześciu polskich miast. Czeka na Ciebie ponad piętnaście siłowni w Łodzi, Pabianicach, Wrocławiu, Warszawie, Katowicach i Częstochowie.

Na czym polega fenomen treningu EMS? Podczas krótkiej sesji treningowej wykonujesz lekkie ćwiczenia aerobowe, pod indywidualną opieka trenera personalnego. Dzięki specjalnemu kombinezonowi z podpiętymi elektrodami Twoje mięśnie pracują znacznie wydajniej niż podczas klasycznego treningu na siłowni. W ten sposób w krótkim czasie uzyskujesz lepsze efekty. Sesja EMS trwająca 25 minut może przynieść podobne efekty jak 2 godziny ćwiczeń na siłowni! Program treningowy, który zrealizujesz z BodyTec20+, będzie uwzględniał indywidualne potrzeby. Jeżeli masz problemy z bólem kręgosłupa – także ćwiczenia na wzmocnienie kręgosłupa.

Czy są ćwiczenia na wzmocnienie kręgosłupa, które można wykonać w domu?

Oczywiście! I to właśnie od nich warto zacząć walkę z bólem. Ćwiczenia na wzmocnienie kręgosłupa to przede wszystkim wysuwanie głowy, obroty ramion, przyciąganie barków do głowy, wznoszenie za plecami splecionych dłoni, wznoszenie bioder na leżąco oraz koci grzbiet. Jak często należy wykonywać ćwiczenia na wzmocnienie kręgosłupa? Zawsze, gdy pojawia się ból warto wstać i choć przez chwilę poćwiczyć. Jednak reagowanie na ból to zdecydowanie za mało. Pomyśl o zwiększeniu aktywności fizycznej, regularnych treningach, ćwiczeniach rozciągających, a także o zmianie codziennych nawyków. Jakich? Wybieraj schody zamiast windy, na krótkich trasach wybierz spacer zamiast przejażdżki samochodem, spędzaj więcej czasu na świeżym powietrzu. Drobne zmiany mogą mieć ogromne znaczenie.

Zobacz także  BNP Paribas Dwa Brzegi - Koncerty, spotkania, wystawy i warsztaty

Skorzystaj również z próbnego treningu w studiu BodyTec20+, w czasie którego poznasz możliwości, jakie oferuje trening EMS.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *